вторник, 22 май 2012 г.

Когато си готова да ме обичаш


            Направи крачка назад. Преди да си готова да ме обичаш, би било тъжно да оставяш стъпки върху следите от босите ми крака. Бъди уверена в чувствата си. Не е нужно да има земетресение, за да проумееш, че не можеш да живееш без мисълта за мен.
            Не искай много, ако не си способна да даваш. Не давай, ако това не е жест на душата ти. Съзнанието често ни заблуждава.
            Обожавам да гледам стъпалата ти, но ако просто вървиш към мен, а в съзнанието си другаде, по-добре да си ги представям. Виждал съм ги толкова пъти, че би било лесно да живея с представата за тях.
            Не е нужно да си луда от любов. Достатъчно е да влудиш любовта с неистовото желание да ме притежаваш.
            Искам да бъда контролиран. Искам да бъда ревнуван. Готов съм да бъда твоя сянка, когато стъпваш върху стъпките, оставени от мен. Такава сянка напомня за слънцето през лятото.
            Дишай с мисълта за мен. Страхувай се, че с всяко издишване би могла да ме загубиш. Обичай ме. Когато си готова да ме обичаш, ела. И сега съм твоя сянка. Лятото едва започва. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар