четвъртък, 17 май 2012 г.

Кубче лед


Кога последно правихме любов?
Целувките ти бързо изветряват.
Възбуден съм. За ласки съм готов.
Не искам сам в леглото да го правя.

Възбудата е мисълта за теб,
когато си до мен изцяло гола...
По тялото ти пускам кубче лед.
Споделяме се. После пушим в хола.

Кога последно пушихме така,
изтръпнали от жадните си страсти...
Пижамата сега ще облека,
почти разочарован и нещастен.

Омръзна ми да се докосвам сам.
Без теб е нелогично да го правя.
Докосвам ли се сам, изпитвам срам.
Възбудата за утре ще оставя.

За любене са нужни две тела.
За секс и собственото тяло стига.
Ръката ти ми липсва по тила.
За лека нощ луната ми намига.

1 коментар:

  1. Възбудата за утре не се остава,
    живей в мига,луната ти намига,
    тъгата по онова, което е било,
    да не те настига, защото със секс
    сме сътворени всички за миг един,
    о-о, да, а за любенето, дори един
    живот до края света на никого не стига!

    ОтговорИзтриване