четвъртък, 30 август 2012 г.

Гледай ме


ВНИМАНИЕ! ВРАТИТЕ СЕ ЗАТВАРЯТ! Набираме скорост. Ти се държиш за мен и се поклащаш в ритъма на тялото ми. Потеглихме. Не се обръщай назад. Тунелът е тъмен, но светлината вътре стига, за да се гледаме в очите. Билетите са еднопосочни. До последната станция. Когато пристигнем, няма да имаме нужда от нищо. Там всичко ще бъде различно. Чувствата виреят отлично в непозната обстановка. Удобно ли ти е? Хвани ме по – здраво. Там няма предразсъдъци. Там няма предистория. Само двама влюбени, които внезапно ще излязат на слънце. Не се обръщай назад. Движим се толкова бързо. Бясната скорост, с която си заминаваме от миналото, е сигурният начин да проверим любовта си един към друг. Чувствата трябва да бъдат тествани. Там ще е много подходящо да преценим взаимността си. Влаковете винаги се свързват с нещо ново. Гарите винаги са за двама. Ще видиш. Само ме гледай в очите, докато стигнем последната станция. Гледай ме. И се дръж здраво за мен.
ВНИМАНИЕ! ВРАТИТЕ СЕ ОТВАРЯТ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар