вторник, 27 март 2012 г.

Обичам те


  Спи ми се. Обичам те. Нищо, че минава два. Странни физиономии. Има слънце. Обичам те. Не ми звъни, в момента съм извън обхват. Обичам те, не знам дали споменах... Една зелена ябълка, кофичка кисело мляко и телбод, с който ми идва да си перфорирам мозъка. Химикалка (за украса) и клавиатура, с чиито клавиши искам да те изненадам, като ти кажа Обичам те. Спи ми се. Надявам се, наслаждаваш се на лалета и иглики, докато на мен ми се струва, че разбирам какво се случва тук и сега. Имам и два кламера и вкиснат сок от портокал с 6 (!!!) витамина. Витаминозно ми е. Обичам те. Нищо, че заспивам. Когато натежават клепачите, най - вече те обичам. Трябва да напиша няколко електронни писма. Започвам ги. Почти заспивайки. Съвсем обичайки те. 
Enter - Tab - нов ред.

Няма коментари:

Публикуване на коментар