сряда, 14 март 2012 г.

Писмо в осем


Здравей! Часът е около осем вечерта. Не ме свърта, защото по това време вече съм изпил една ракия, вечерял съм, но има още около половин час, за да си пусна филм. Преценявам, че около осем и половина (отново вечерта) времето е много подходящо да се гледат филми. Преценявам, че в оставащите двадесет и девет минути мога поне да ти пиша.
Здравей! Вечерях яйца по панагюрски. С повече червен пипер. И с повече чесън. Когато не сме заедно, мога да си позволя да ям чесън. За десерт имах шоколад с топено сирене „Филаделфия”. Мисля, че се пристрастявам към него. Поне така ми изглежда. За след филма имам компот от малини. Купешки е. Вече всичко е с пари. В магазина нямаха компот от ягоди…
Здравей! Остават петнайсет минути до времето, когато ще си пусна филм. В устата си съм сложил една сламка и езикът ми си играе с нея. Знаеш колко го бива езикът ми. Надявам се да помниш. Не знам в кой момент сламките ми станаха интересни. Но е факт, че се забавлявам с една голяма черна сламка, докато ти пиша.
Здравей! Как си? Ти коя си? Каква енергия тече при теб? Как се озова там? И с кого? Задавам въпроси, тъй като остават три минути до филма. Три минути са достатъчни за оргазъм. Изследването не е мое, а на английски учени. В Англия обръщат внимание на всичко. Ти също знаеш, че три минути са достатъчни, нали? Където и да си…
Здравей! Време е за филма. Исках да ти напиша няколко реда, за да упражня почерка си. Надявам се, намираш го за по-красив.
С обич,

Добри

Няма коментари:

Публикуване на коментар