вторник, 19 юни 2012 г.

Остави се на ръцете ми



            Остави се на ръцете ми. Те знаят какво да правят с теб. Познават всяка твоя гънка. Докосвали са всяка част от тялото ти.
            Ръцете ми разпознават копринената ти кожа. Те винаги тръгват внимателно, а после стават нетърпеливи.
            Просто се отпусни. Остави гръбнака ти да потъне в мекия матрак на леглото, а останалото ще свършат ръцете ми. Затвори очи. Любовният допир без светлина е още по-осезаем.
            Този път ще гледам да контролирам желанието. Не обещавам, че ще успея. Съмнявам се, че искаш да успея. Но поне ще прилича на игра за възрастни, в която единият от нас се срамува.
            Ръцете ми са по теб. Не мога да ги спра.
            Виждаш ли какво става, когато си легнала по гръб, а очите ти са затворени за мен?

Няма коментари:

Публикуване на коментар