четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Сбогом! Next!



От тази имитация на чувства,
обидена си тръгна любовта…
Не иска празните ти словоблудства.
Наслушала се е на всичко тя.
.

Тя вече не желае празни срещи
и лесни обещания след секс…
Тя има нужда да остане нещо
след секса.
Не остана нищо.
Next!

Тъгата само днес я приобщава.
Тъгата я прегръща нощ и ден…
Не би могла лъжите да прощава.
Избяга. Скри се. Тръгна вместо мен.

Обидена е. Думите ги няма.
Не се побира в поетичен текст.
Без нея с теб не можем да сме двама.
И аз си тръгвам вече.
Сбогом.
Next.

1 коментар:

  1. Чета стиховете Ви и се чудя - непоследователност в чувствата ли е, за различни жени ли са писани или нещо, което не успявам да доловя. Толкова са различни и се получава нещо като "иди ми, дойди ми"
    "Тя има нужда да остане нещо
    след секса." Всеки гледа какво ще му оставят. А никъде не пише той какво ще остави. Само материално ли е даването и ако единият днес има, а другият няма (каквото и да е) нали утре ролите може да са разменени! Когато много се мисли и се слага на кантар...всичко може да има, но любовта отсъства. Доказателство е и това, че ако присъстваше е невъзможно ей така, с лека ръка, пък и изобщо да и кажеш - сбогом. Други Ваши стихове намирам за прекрасни, но тук...ми стана много студено. "Обичам те, за Бога" ми е любимо.

    ОтговорИзтриване